هیأت ویژه قوه قضائیه : مدارک کروبی ساختگی است


چقدر باور میکنید؟



هیأت سه نفره ای که از سوی رئیس قوه قضائیه مأمور رسیدگی به گفته های مهدی کروبی در مورد تجاوز به بازداشت شدگان حوادث اخیر شده بود، مدارک ارائه شده از سوی او را "ساختگی" خوانده است.
اعضای هیأت سه نفره قوه قضائیه روز شنبه ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) در گزارشی به صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه نوشته اند: "هیأت به این جمع بندی رسید که نه تنها هیچ گونه مدرکی دال بر تجاوز جنسی به افراد مورد ادعای آقای کروبی وجود نداشته و ادعاهای مطرح شده بدون مستند (بدون سند) و عاری از حقیقت می باشد، بلکه ادعاها و مدارک ارائه شده کاملا ساختگی است و برای انحراف افکار عمومی تنظیم شده است".
بشنوید
گفتگو با سعید رضوی فقیه، از مشاوران مهدی کروبی در ایام انتخابات ریاست جمهوری
ابراهیم رئیسی (معاون اول رئیس قوه قضائیه)، غلامحسین محسنی اژه ای (دادستان کل کشور) و علی خلفی (رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه) اعضای هیأت ویژه بررسی این موضوع بوده اند.
این هیأت در گزارش خود به رئیس قوه قضائیه پیشنهاد کرده است که ضمن انتشار عمومی نتایج بررسی های هیأت، با کسانی که با "نشر اکاذیب و ایراد تهمت و افترا" به "حیثیت و اعتبار نظام و بعضی از نهادهای نظام" خدشه وارد کرده اند، برخورد "قاطع" قضایی صورت گیرد.
روابط عمومی قوه قضائیه که گزارش هیأت سه نفره را منتشر کرده، از موافقت رئیس قوه قضائیه با پیشنهادهای این هیأت خبر داده است.
آقای کروبی روز ۷ مرداد در نامه ای به آقای هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهان رسیدگی به موضوع تجاوز در بازداشتگاه ها شد و از او خواست موضوع را به اطلاع آیت الله خامنه ای برساند.
او ۱۲ روز بعد نامه خود به آقای هاشمی را منتشر کرد و گفت از آنجا که با گذشت بیش از ده روز پاسخی به او داده نشده، موضوع را علنی کرده است.
مدتی بعد صادق لاریجانی، رئیس جدید قوه قضائیه ایران، هیأت ویژه سه نفره را مأمور تماس با آقای کروبی و دریافت شواهد و مستندات از او کرد.
آقای کروبی گفته است که در دیدار با این هیأت بخشی از مستندات را ارائه کرده، اما روز پس از دومین دیدار با اعضای هیأت، مأموران دادستانی دفتر او و دفتر حزب اعتماد ملی که آقای کروبی دبیرکل آن است را مهر و موم و اسناد و مدارک آن را توقیف کردند.
مأموران دادستانی همچنین دفتر کمیته پیگیری آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات را مهر و موم و مدارک آن را توقیف و علیرضا بهشتی و مرتضی الویری (نمایندگان آقای موسوی و آقای کروبی در کمیته مذکور) را بازداشت کردند.
محمد داوری، سردبیر وبسایت رسمی حزب اعتماد ملی هم در جریان این حوادث بازداشت شد.
اکنون هیأت ویژه قوه قضائیه آقای داوری را به دست داشتن در تهیه مدارکی که به گفته این هیأت "ساختگی" است متهم کرده و گفته است او شخصی را که در یکی از سی دی های ارائه شده توسط آقای کروبی ادعا می کرده به او تجاوز شده، "راهنمایی" کرده است.

16 نظرات:

مرتضی گفت...
۶/۲۲/۱۳۸۸

درود بر شما دوست عزیزم
بسیار سپاسگزارم از حضور گرم شما در اندیشه نسل امروز و ابراز اندیشه زیبای شما
دوست خوبم بسیار خوشحال شدم از اینکه تارنگار بنده را قابل دانستید و در کنار تارنگار وزین خودتان قرار دادید
اندیشه نسل امروز را کلبه ای برای ابراز ازادانه عقیده خود بدانید
اندیشه نسل امروز

sarbazan sabz گفت...
۶/۲۲/۱۳۸۸

سلام عزیزم
من این خبر رو دیشب از رسانه میلی که اتفاقی داشتم نگاه میکردم دیدم...
آره وقتی که حمله میکنن و میبندن حتما چیزی بوده وگرنه دلیلی برای این کار وجود نداشت...
مگه کروبی احمقه که بیاد یه سری حرف بزنه و مدرکی در قبالش نداشته باشه...تازه من شنیدم که امروز بهشتی رو آزاد کردند ولی فکر نکنم که مدارکشو بهش بدن...
خدا داند که چه چیزی پیش میاد...
روز قدس نزدیکه و هزاران اما و اگر در مقابل ملت...

ممنون که منو دعوت کردی...
این تایید کلمه رو واسه چی گذاشتی؟؟؟

به امید ازادی سبز...

الهه گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

سلام دوست عزیز
سعی می کنم که زیاد اخبار نگاه نکنم تا شاید روزانه دروغ های کمتری بشنوم...
ولی بازم وقتی اینو شنیدم خیلی تعجب کردم..این همه تحقیق کردن که آخر بگن همه اش ساختگی بود؟ خوب از اول می گفتین دیگه!

به امید فردایی سبز

ناشناس گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

hamatoon dooroogh gooid hameie jonbeshe ssabz.faghat zere moft mizanid.beshenid sare jatoon.ye mosht bache soosool az sare bi kari shooroo kardan be cherto pert nevisi.hamatoon ye mosht ashghalid.engar bad joor sookhtid behetoon goftan khaso khashak?are?keili behetoon zoor umade?shoma faghat ede aye rosshan fekr mikoniddddd.


zende baddddddd dolate ahmadi

zende baadddd rahbari

سیاوش گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

باور میکنم
باور میکنم که این دیکتاتور مسلک ها برادران و خواهرانم را گرفتند و شکنجه کردند و کشتند
دیگر باور کردن تکذیبشان که کاری ندارد
ولی باور نمی کنم که این همه چهره جمهوری اسلامی باشد. من فکر میکنم بیشتر از این هم خوی وحشیگری دارند و توان جنایت های بدتر از این هم دارند

سر بزن
آپم

مرگ بر ديكتاتور گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

سلام دوست عزيز،
ممنون كه خبرم كرديد.معذرت كه دير سر زدم.
كروبي بدون دليل و مدرك حرف نمي زند.آن هم وقتي كه پي در پي و به صورت مستمر به اين و اون نامه مي نويسد و خطر بسته شدن روزنامه و دفترش و دستگيري خودش را به جان مي خرد.
اينها همه زمينه سازي هايست براي دستگيري كروبي.
به اميد ايراني سبز و آزاد
موفق باشيد و سبزانديش

kabk22 گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

به نام پروردگار آزادی
درود بر شما
دوست عزیز لینک شدی هر وقت لینک کردی خبرشو بده...
به امید آزدی

sarbazan sabz گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

سلام دوست عزیز
با یه مطلب جدید آپ کردم...

""شکایت از آیت الله صانعی""

منتظرتم...

به امید ازادی سبز...[گل]

نیلوفر سبز گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

ما که از اول هم گفتيم که اين هيئت همين رو خواهد گفت همون اول هم گفتيم که اگر مثل بقيه دادگاههاتونه اصلا نمي خواهد تجاوزها را بررسي کنيد . روز اول ملت نتيجه و راي اين هيات رو مي دونست . دلقکها به زودي به اين نتيجه خواهند رسيد که توي کهريزک هيچ اتفاق خاصي نيفتاده و کروبي و موسوي غلو کرده اند . اينهم نتيجه دادگاه کهريزک . حالا لازمه 2 ماه وايسيم تا همين رو بهمون بگيد ؟

نیلوفر سبز گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

همه چيزو فراموش كنيد . مهم اينه كه اين 3 نفرو رييس قوه قضاييه انتخاب كرده تا پيگيره قضيه باشند . اين 3 نفر هم هر كدومشون تو دستگاه قضا سالهاست كه متولي هستند . خوب حالا اگر معلوم بشه كه تو زندانهاي ايران شكنجه و آزار جنسي صورت ميگيره آيا اولين افرادي كه زير سوال ميروند همين ها نيستند؟! پس طبيعيه كه ادعاي كروبيو رد كنند چون اگر جور ديگه اي عمل كنند حيثيت خودشونو ميبرن زير سوال ! بايد يك گروه بيطرف انتخاب بشه كه قبلا هيچ پستي تو دستگاه قضايي نداشتند . اين به عدالت و منطق نزديكتره . اين طور نيست ؟

محمد گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

وبلاگ بیارزیبایی دارید باکمال افتخارشمارولینک می کنم دوست داشتید بهم سربزنید واگرقابل دونستیدمن رولینک کنید
مازنده به آنیم که آرام نگیریم

ایران سبز گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

درود بر شما و خسته نباشید
از حضور شما سپاسگزارم من نیز شما را لینک کردم.
بدرود.

کبک22 گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

به نام پروردگار آزادی
درود بر شما
همه مردم همه مردمی که من دیدم زیبا حرف می زنن حتا ا.ن. کلمه های آزادی
برابری عشق قانون حرمت و...
خیلی زیباست ولی ز عمل کار براید به سخن رانی نیست...
موفق و شاد باشی

http://kabk22.blogsky.com/

امیر گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

من باورت میکنم .....بقیه رو نه

بیا پیش من

شهلا گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

تمام موضع گیری ها از روز نخست مشخص بودکه برای سرکوب گذاشتن بر تقلب در انتخابات و بعد هم جاسوس خطاب کردن معترضان وبعد هم از بین بردن هر صدای معترض و از صحنه حذف کردن افراد موسوم به اصلاح طلبان و بقول خود یکپارچه کردن نظام و زورچپان کردن و حقنه کردن ولایت خامنه ای بر مردم . این نمایش تا آخرش نوشته شده بود و مشخص است که شکایت شکنجه را نزد شکنجه گر بردن و انتظار رسیدگی داشتن ساده لوحانه به نظر می رسد.
اما اینها همه در تاریخ ثبت خواهد شد و این حالا وظیفه ماست که تاریخ را رقم بزنیم .

شهلا گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

سرپوش رواشتباهی سرکوب تایپ کردم. اگه می شه درستش کن لطفا . ممنون

Back to Home Back to Top دختري از ديار سبز اميد. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.