میرحسین موسوی دستگیری بهشتی را محکوم کرد




میر حسین موسوی،در دوازدهمین بیانیه خود بازداشت روز گذشته علیرضا بهشتی و مرتضی الویری از مسئولان کمیته پیگیری امور آسیب دیدگان حوادث اخیر و محمد عزلتی مقدم، رئیس كمیته ایثارگران ستاد خود را محکوم کرد.

آقای موسوی در این بیانیه آورده است، "پیداست که تلاش های مردم برای بازگرداندن آرامش به جامعه قرار نیست با پاسخی خردمندانه روبرو شود."

او با اشاره به اینکه روزهای "خطیری" در راه است، دستگیری پسر آیت الله بهشتی، از چهره های اصلی انقلاب سال 1357، را نشانه ای خواند که خبر از "حوادثی سهمگین تر می دهد."

میر حسین موسوی ضمن اینکه در این بیانیه از مردم خواسته است آرامش خود را حفظ کنند از "آغاز سلسله حوادث جدیدی" خبر داده و به مردم گفته است مراقب باشند، آنها را "تحریک نکنند" و به هنگام "نابود کردن خود به کاشانه و کشورشان لطمه نزنند."

آقای موسوی که "باطل" را "رفتنی"خوانده، دستگیری علیرضا بهشتی، فرزند آیت الله بهشتی را به دلبستگان انقلاب و اسلام تسلیت گفته و اظهار امیدواری کرده که آبروی این خانواده جاودان شود.

علیرضا بهشتی و مرتضی الویری نمایندگان میرحسین موسوی و مهدی کروبی در کمیته پیگیری وضعیت زندانیان و آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات هستند و یکی از ماموریت های عمده آنها جمع آوری اسامی کشته شدگان و بازداشتی ها بوده است.

14 نظرات:

الهه گفت...
۶/۱۹/۱۳۸۸

سلام دوست عزیزم
ممنون که به من سر زدی و حرفای آرامش بخش زدی
حتما لینکت می کنم
به امید فردایی سبز

GHOST گفت...
۶/۱۹/۱۳۸۸

dooste aziz man natarsidam
age kenar keshidam chon ehsase naomidi daram
dar mavaghe sakht tar az in ham ba moje sabz boodam vali alan dochare bad bohrani shodam,
pas lotfan mano be khianat be moje sabz mahkoom nakonik

GHOST گفت...
۶/۱۹/۱۳۸۸

AZAT MAZERAT MIKHAM KE JA ZADAM VALI HAMOON TOR KE GOFTAM RAMAGHI VASAM NAMOONDE

شهلا گفت...
۶/۱۹/۱۳۸۸

سلام عزیزم . اینها با این کارها آخرین دست وپاهاشون رودارن می زنن. حکومتی که اقتدار داره مطمئنا دست به این دیوانگی ها نمی زنه . ترس از ما و حضور ما در روز قدس این ها رو روانی تر کرده .

حسین گفت...
۶/۱۹/۱۳۸۸

مدام از خودم سئوال می پرسم که چی شد ما گول خوردیم؟
چرا فکر می کردیم رایمون رو نمی دزدن؟
چرا از محصولی و پینوکیو و مصباح و جنتی انتظار امانت داری داشتیم؟
همش احساس می کردم شعور سیاسی واسه این وقتا خوبه
و هزار جور سر کوفت دیگه
ولی این چند وقت فهمیدم که وقتی طبق قواعد اخلاقی خیلی چیزا رو نگاه می کنی خود به خود گول می خوری
و این معیارای اخلاقی همون چیزی که آقایون ازش بی بهرن. و تنها احساسی که بهشون دارم فقط احساس ترحمه. ترحم به یه مشت بیمار
سلام . . .

حسین گفت...
۶/۱۹/۱۳۸۸

مدام از خودم سئوال می پرسم که چی شد ما گول خوردیم؟
چرا فکر می کردیم رایمون رو نمی دزدن؟
چرا از محصولی و پینوکیو و مصباح و جنتی انتظار امانت داری داشتیم؟
همش احساس می کردم شعور سیاسی واسه این وقتا خوبه
و هزار جور سر کوفت دیگه
ولی این چند وقت فهمیدم که وقتی طبق قواعد اخلاقی خیلی چیزا رو نگاه می کنی خود به خود گول می خوری
و این معیارای اخلاقی همون چیزی که آقایون ازش بی بهرن. و تنها احساسی که بهشون دارم فقط احساس ترحمه. ترحم به یه مشت بیمار
سلام . . .

شهلا گفت...
۶/۱۹/۱۳۸۸

اینها همه بخاطر ترس از حضور مردم در روز قدسه. و ما این ترس رو تبدیل به کابوس می کنیم

sarbazan sabz گفت...
۶/۱۹/۱۳۸۸

سلام عزيزم...
خوبه داري راه ميوفتي...
آره لاگم توي بلاگفا رو حدف كردن...
ديروز كه اومدم برم توش ديدم مثل هميشه رام نميده بعدش يكي از دوستان گفت كه خذف شدي...
نميدوني چه عذابي ديروز كشيدم...
اين همه زحمت و اين همه وقت صرف كردم كه در چند ثانيه اينطوري بر باد بره...
در مورد پستت هم بگم كه:
اگه ميرخسين چنين صحبت ميكنه پس ختما قراره اتفاقي بيوفته...البته چه عرض كنم شايدم طوفان بشه...
ولي از اينكه به فكر مردمش هست واقعا خوشحالم...از اينكه سعي ميكنه مردم رو به آرامش دعوت كنه تا به اونا صدمه اي نرسه خوشحالم...

بازم پيش ما بيا...
آپ كردنتو بهم خبر بده...

به اميد ازادي سبز...

sarbazan sabz گفت...
۶/۱۹/۱۳۸۸
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
GHOST گفت...
۶/۱۹/۱۳۸۸

از همتون ممنونم که تنهام نذاشتین...
رفقا نمی دونم چی بگم...

راستش فکر می کردم دارم بیهوده تلاش می کنم ولی شما بهم نشون دادین که کارهام بیخود نبوده و ثمری داشته...

منتظرتونم...

کبک22 گفت...
۶/۲۰/۱۳۸۸

به نام پروردگار آزادی
نظرت با تبادل لینک چیه؟
خبرشو بده؟
به امید آزادی

مرگ بر ديكتاتور گفت...
۶/۲۰/۱۳۸۸

سلام دوست عزيز،

ممنون از حضور سبزتان،شما را متقابلا لينك كردم.
به اميد ايراني سبز و آزاد...

موفق باشيد و سبز انديش

sarbazan sabz گفت...
۶/۲۰/۱۳۸۸

سلام دوست عزیز
من آپ کردم خوشحال میشم که نظر تو رو هم بدونم...


"نامه سرگشاده مهدی کروبی به صادق لاریجانی:"

نظامیان بعد از سیاست به سراغ طبابت آمده اند / عده ای متوهمانه تصور می کنند مهدی کروبی فرزند احمد با این بگیر و ببندها از میدان به در می رود


منتظرتم...

به امید ازادی سبز...

نیلوفر سبز گفت...
۶/۲۳/۱۳۸۸

پسر شهید بهشتی آزاد شد...
به امید روزی که تیتر اول روزنامه اعتماد این باشد:
خامنه ای و ا.ن رفتن...ایران را خدا آزاد کرد...
لینکتون میکنم...
یا حق...

Back to Home Back to Top دختري از ديار سبز اميد. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.